LAKOSSÁGI INGYENES PARKOLÓBÉRLETEK ÉVES REGISZTRÁCIÓJA, MEGÚJÍTÁSA

Tisztelt Ügyfeleink!

Sárga bérlet

 

A bérletek vásárlása és megújítása szigorú feltételekhez kötött:

  1. A kedvezményt csak természetes személyek vehetik igénybe (vállalkozás, egyéb szervezet nevén bejegyzett autóra nem adható)
  2. A kedvezményt csak a parkolási övezetben található ÁLLANDÓ lakóhelyre bejelentkezettek kaphatják (tartózkodási hely, ideiglenes lakcím nem elegendő)
  3. A kedvezményt igénybe vevő személynek a gépkocsi forgalmi engedélyében tulajdonos vagy üzemben tartó jogcímmel kell rendelkeznie. A tulajdonjog igazolására a pjármű törzskönyvre is szükség lehet, amennyiben a tulajdonjog a forgalmi engedélyben nem szerepel.
  4. A forgalmi engedély és a lakcímkártya bemutatása minden esetben és minden alkalommal szükséges! A törzskönyvé csak a 3. pontban szereplő esetben. E dokumentumok hiányában a bérletet a Vagyonkezelő Zrt. nem adja ki!
  5. A bérlet INGYENES parkolásra jogosít, és a kiadása minden évben egyszeri regisztrációt igényel. A regisztráció rendkívül alacsony díját önkormányzati rendelet határozza meg. A regisztrációs díj nem időarányos! Összege nem függ attól, hogy az adott évben mennyi idő telt el, vagy mennyi van még hátra december 31.-ig. Ezért bármilyen okból történő esetleges rendkívüli ingyenes parkolási időszak bevezetése miatt sem lehet december 31. után a következő tárgyévre az érvényességét meghosszabbítani.
  6. Egy lakcímre (háztartásra) maximum 2 db gépkocsira igényelhető az ingyenes parkolás. Az első regisztráció minden esetben alapdíjon történik (1.500 Ft) , a második autót emelt díjon regisztráljuk, melynek összege függ a lakás földrajzi elhelyezkedésétől a fizető övezeti zónán belül (normál övezetben 4.000 Ft, kiemelt övezetben: 5.000 Ft).
    A több járműves regisztrációk esetében kérjük, hogy lehetőség szerint egy időben rendeljék meg. A regisztrációk megújításakor az előző évi állapot szerint tekintjük a sorrendet, kivéve, ha az autók száma újból 1 db/háztartásra változna pl. az egyik autó eladása miatt.

Kérjük, hogy az alábbi úrlapot töltse ki, majd várja meg az automatikus visszaigazolást.  Ha ez esetleg nem érkezne meg 1 órán belül, kérjük ellenőrizze a levelezőrendszerében a SPAM, vagy más néven “levélszemét” mappát is! Ha itt sem talál választ, akkor előfordulhat, hogy nem kaptuk meg kérelmét. Ez esetben javasoljuk, hogy próbálja meg újra elküldeni. Az automatikus válaszüzenet nem jelenti a megrendelés elfogadását, az csak egy technikai üzenet. A feldolgozást kézzel végezzük, ezért 1-2 munkanap is lehet, mire megkapja a számlát, ezért célszerű a meglévő bérletének lejárata előtt elindítani a regisztrációt!

Segítség a forgalmi engedély és a lacímkártya fényképezéséhez vagy szkenneléséhez:

Forgalmi engedély első oldala

(Minden, első esetben regisztrálásra kerülő gépjárműhöz szükséges!)

Lakcímkártya első oldala (kizárólag kedvezményes lakossági bérletekhez!)
Forgalmi engedély minta Lakcímkártya minta
 
  • Csak akkor töltse ki, ha nem egyezik meg a fent megjelölt tulajdonos adataival! Vállalkozás, egyéni vállalkozó esetében szükséges az adószám feltüntetése is! Amennyiben nem ad meg adószámot, abban az esetben a számla arra a névre kerül kiállításra, amelyiket a rendszerben nyilvántartjuk.
 

ELLENŐRZŐ KÓD:

 

Megértésüket köszönjük:

Békéscsaba Vagyonkezelő Zrt. – Parkolási Üzletág

5600 Békéscsaba, Irányi utca 4-6.

E-mail: parkolas@vagyonkezelozrt.hu

Web: www.vagyonkezelozrt.hu

+36-66-445-542 (1-es menüpont az automata bejelentkezése után)

Parkolóautomata hibabejelentés – zöld szám: 06-80-62-88-88

Nyitvatartás: hétfőtől péntekig: 8:00-15:00 Csütörtök: 8:00-17:30